למה לבחור בשופיפיי?

למה לבחור בשופיפיי?


שופיפיי הוא פתרון מסחר אלקטרוני הכל-באחד לכל צרכי העסק שלך. קלות השימוש והתכונות המשכנעות הופכות את שופיפיי לאחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני האמינות ביותר.

  • קל להגדרה ולשימוש
  • תכונות SEO חזקות עם דיווח ניתוח מתקדם
  • תוכניות תמחור פתוחות ושקופות
  • לרשותך צוות תמיכה 24/7, 365 ימים
  • ממשק ידידותי לנייד לניהול חנות
  • מנגנוני אבטחה - מאובטחים ואמינים עם תעודות SSL העדכניות ביותר

פיתוח והגדרה של חנות שופיפיי בעברית

אנו מתווים עיצוב המבוסס על דרישת הפרויקט. לאחר אישור הלקוח, אנו מנצלים את העיצוב הזה בפיתוח חנות שופיפיי הכוללת את כל הפונקציות ואפשרויות הניהול.

ערכות נושא בעיצובים מרהיבים

  שופיפיי מציעה לנו להגדיר או לחלופין לפתח ערכות נושא שונות. יש לנו את היכולת לקנות ערכת נושא או להשתמש  בגרסה חינמית של שופיפיי.

ממשק הניהול של שופיפיי

דוחות אנליטיים מפורטים בזמן אמת, ביקורת מלאה באתר עם דיווח מפורט, זיהוי שגיאות מהיר ופתרון לאפס זמן השבתה. בעזרת ממשק הניהול של שופיפיי תוכלו להגדיר את החנות שלכם בצורה נוחה וברורה ולנהל את העסק על הצד הטוב ביותר!

תמיכה 24/7 באמצעות צ'אט

Shopify Help Center יספקו לכם תמיכה בכל שאלה וקושי. המומחים של שופיפיי לא ינוחו עד שתקבלו את העזרה שלה אתם זקוקים.

 

פיתוח אפליקציות שופיפיי מותאם אישית

יישומי צד שלישי משולבים. פיתוח אפליקציות באמצעות Ruby  on Rails Framework. שופיפיי מאפשרת למפתחים לבנות אפלקציות שופיפיי לפי שיטות העבודה המומלצות בתעשייה כדי להרחיב את פונקציונליות החנות.

שילוב API ופיתוח תוספים בהתאמה אישית

קח את העסק שלך צעד קדימה עם שירותי האינטגרציה של שופיפיי. פתיחות הפלטפורמה מאפשרת לשלב בקלות פונקציונליות, שערי תשלום וממשקי API עם ספקי צד שלישי.

שופיפיי בהשוואה לשאר פלטפורמות המסחר

ממשק ניהול אחורי מובן יותר למשתמש, חשבו: יותר פשטות ודיבור במונחים שאנשים רגילים יכולים להבין. ממשק אחורי תלוי מאוד בקוד. צפו להישען על מפתחים...והרבה.
זמן שלא הושקע במאבק עם קוד יכול להיות מוקצה למשימות עסקיות אחרות ולשמח את הלקוחות שלך. מחכה למפתחים שיגרמו לקוד לקרות = פחות זמן לנהל את העסק שלך.
אין דאגות לגבי הוצאה של אלפי דולרים על איחסון האתר בשרת, ביצוע גיבויים תכופים או אובדן נתוני לקוחות. דורש איחסון בשרת חיצוני, וטומן בחובו סיכון לאובדן נתוני לקוחות במהלך גיבויים נחוצים (תכופים).
מאות אינטגרציות מקוריות זמינות- אין צורך בפיתוח. מכיוון שמערכות אלו תלויות בקוד, התקנת אינטגרציות תדרוש ידע בקוד והמון זמן.
מתאים באותה מידה לעסקים קטנים ולגופים אדירים. Legacy systems נבנו מתוך מחשבה על החבר'ה הגדולים (החברות הגדולות) - אלה עם המשאבים לשכור מפתחים, לרכוש שטח שרת ועוד. הפלטפורמות מוגבלת מאוד עבור פעולות קטנות יותר.