טריק של שופיפיי לספור כמה מוצרים יש בחנות ובקולקציה

טריק של שופיפיי לספור כמה מוצרים יש בחנות ובקולקציה

בדשבורד של שופיפיי, אין שום תצוגה שמראה לך את המספר הכולל של המוצרים שיש לך בחנות, או את מספר המוצרים בכל קולקציה. אני חושב שזו תכונה די חשובה, במיוחד בחנויות גדולות, אך כרגע שופיפיי לא חושפת בפנינו את המידע הזה.
ראיתי כמה אנשים שממליצים לייצא את המוצרים בחנות לקובץ- CSV כדי לבדוק את המספר - אבל אני חושב שזה איטי מדי. אז הנה כמה דרכים לקבל את מספר המוצרים בחנות שלך במהירות.

תחילה אראה לכם איך בודקים את מספר המוצרים בכל החנות, ובהמשך אראה לכם איך בודקים  בכל קולקציה.

לחנויות קטנות עם פחות מ-50 מוצרים

אם יש לך פחות מ-50 מוצרים בחנות זה די קל. ניתן פשוט להיכנס ל- admin/products וללחוץ על תיבת הסימון של כולם וזה יגיד לך כמה נבחרו. כל זה בתנאי שבחנות שלך יש לא יותר מעמוד אחד על מוצרים. במידה ויש כמה דפים לא נקבל את המספר הכולל של המוצרים בחנות.

כיצד נבדוק את כמות המוצרים בחנות גדולה?

אז אם יש לך חנות גדולה יותר כל שעליך לעשות הוא להוסיף את זה לסוף כתובת האתר שלך ב-.myshopify.com - /admin/products/count.json

זה יוציא עמוד עם ספירת המוצרים. מאוד נוח לא?
דרך נוספת לעשות זאת, שקל יותר לזכור היא לעבור אל all product < product כך שכתובת האתר שלך מציגה כעת /admin/products?selectedView=all. לאחר מכן הסר את חלק הסיום לאחר סימן השאלה, ובמקום זאת פשוט הוסף /count.json.

כיצד נבדוק את כמות המוצרים בקולקציה?

אתה יכול גם לעשות את אותו הדבר עבור קולקציות. זה אפילו יותר פשוט. עבור ל-collection בדשבורד של שופיפיי על ידי מעבר אל product > collection , ולאחר מכן עבור ל- collection  יחיד. כתובת האתר כעת צריכה להיות משהו כמו "/admin/collections/270966948036".

כעת פשוט הוסף את ‎.json לסוף כתובת האתר.

זה מראה לך את מידע ה-collection כאובייקט javascript. אבל אל דאגה, אתה לא צריך להבין הכל, פשוט חפש שורה שאומרת products_count. המספר שאחריו הוא מספר המוצרים בקולקציה זו.

כיצד נבדוק רק את המוצרים הזמינים בחנות?

דרך נפוצה נוספת לבדוק את כל המוצרים בחנות היא לעבור דרך Settings > Sales . זה מראה לך את מספר המוצרים הזמינים. available היא מילת המפתח כאן.

זה יכול להיות שימושי לפעמים, אבל זה לא יציג לך מוצרים שלא פורסמו או אזלו מהמלאי. אז אם אתה באמת צריך לדעת את המספר הכולל של מוצרים בחנות שלך, בין אם הם זמינים או לא, אז אתה צריך להשתמש בשיטה שלמעלה לשינוי כתובת האתר עם /count.json.

כיצד נבדוק את מספר הלקוחות שלנו?

כטיפ בונוס, אתה יכול להשתמש בטריק /count.json הזה גם על לקוחות, כדי לראות את הכמות הכוללת של לקוחות שאי פעם רכשו ממך. פשוט עבור אל /admin/customers/count.json.